dimecres, 17 de juny del 2009

Entre sorra fina

Recollint petxines entre sorra fina vaig trobar un recipient amb un missatge en el seu interior.

Aprèn i cultiva l'art de la discreció. Sigues humil i respectuós amb tu mateix i els qui t'envolten. Recorda que la discreció és la reserva en les paraules i les accions del qui ni fa ni diu més del que convé fer o dir en aquell moment

Després de copiar el missatge, el vaig tornar al seu recipient amb tota la meva devoció i gratitud. Vaig deixar que les onades se l’emportessin altre cop mar enllà amb l’esperança i la fe que tots els éssers humans com jo, tard o d’hora, aprenguessin i posessin en pràctica la mateixa lliçó.

Des d’aquell dia i per sempre més, Discreció, Humilitat i Respecte acompanyen les meves accions. Perdó en el cor i Puresa en el pensament.

4 comentaris:

  1. Es una gran lliçó. Jo soc respetuos i humil, pero soc de carácter molt obert i molts cops he parlat més del compte. Pero la gent sap agrair la meva sinceritat. El perillos es si la persona amb la que parles, no es de confiança...pero bé, que hi farem. Son coses que vas aprenent durant la curta étapa de la vida del esser humà.

    ResponElimina
  2. Doncs sí, anem aprenent a base d'experiències (per o dir a base d'hòsties!!). A mi també m'agrada parlar clar i fer-me entendre, precisament per evitar equívocs... La confiança (i l'amistat) és un gran tresor, s'ha de vigilar amb qui el comparteixes...

    ResponElimina
  3. M'encanta la cita! Me l'he ben anotada per tenir-la ben present. Savi consell!

    ResponElimina
  4. Gràcies!! Sàvies paraules, les teves també!

    ResponElimina